OINARRI PSIKOPEDAGOGIKOAK

Psikopedagogiak pertsona du helburu, haur, ikasle zein helduen ongizatea lortzea.
Askotan, psikopedagogoen lana ikasleekin lotua egoten da( ez beti).
Nik ikasle, irakasle zein gurasoekin egiten dut lan, nire oinarrria ikaslearen ongizatea  lortzea delarik. Eta noski, hauen gurasoena ere,haurra ondo badago gurasoak ere ongi egoten direlako. Bide honetan ezinbestekoa da elkarlana, bai ikasle, guraso zein irakasleena ere.  
Psikopedagogiaren beste oinarrietako bat ikasten gozatzea da,  hau da,ikasketa bizitza guztirako prozesua bilakatzea, ez dadila ikasketak lan mundura mugatu soilik. Hau dela eta, motibatzeko, ikasketei zentzua hartzeko, blokeoak arintzen jarduten naiz.

LABURBILDUZ;
  • Bizitza filosofia, profesionala(MAITE DUT EGITEN DUDANA)
  • Ongizatea bilatzen duen disziplina(AUTOEZAGUTZA-BESTEA EZAGUTZEA)
  • Bizitza guztira luzatzen den ikasketa prozesua da(GOZATZEN DUT IKASTEN)

Comentarios

Entradas populares de este blog

ANE BURUGOGORRA DA

DABIDEK NAHIKOA DA ESAN DU!

Enekok txingurriak dauzka sabelean!