IKASLEEN MOTIBAZIOAZ AUSNARTZEKO GALDETIGIA

 

Galdetegi  honetan  ikasketetan daukazun motibazioaz pentsatzeko baliagarria izango zaizu

 

Ikasketetan nire jarrera

  1. ·         Saiatua
  2. ·         Alperra
  3. ·         Batzutan saiatua da  bestetan ez

 

Eskolan sentitzen naiz orokorrean

  1. ·         Gustora
  2. ·         Ez gustora
  3. ·         Batzutan ongi baino gehienetan ez

Eskola joan behar naizenean

  1. ·         Ongi egiten dut lo
  2. ·         Burukomina eta tripako mina dut
  3. ·         Oso urduri joaten naiz

Klasean nagoenean

  1. ·         Adi egoten naiz
  2. ·         Seko despistatuta egoten naiz
  3. ·         Kosta egiten  zait zentratzea

Eskolako lanak eta azterketak apuntatzea

  1. ·         Beti gogoratzen naiz
  2. ·         Ahaztu egiten zait
  3. ·         Batzutan gogoratzen naiz

Etxeko lanak

  1. ·         Bakarrik egiten ditut
  2. ·         Beti norbait behar dut
  3. ·         Ez ditut egiten

Eskola garaian lagunekin

  1. ·         Beti beraiekin nago
  2. ·         Batzutan bakarrik egotea gustatzen zait
  3. ·         Ez dauzkat lagunik

Zerbait gertatzen bazait laguntza

  1. ·         Irakasleari eskatzen diot
  2. ·         Ez diot inori laguntzarik eskatzen
  3. ·         Lagunei laguntza eskatzen diet

 

Ikasle bezala naiz

  1. ·         Ikasle ona
  2. ·         Erdi mailakoa
  3. ·         Kaskarra

 Nahikoa saiatzen naizela uste dut

  1.         Bai
  2.        Batzutan
  3.        Beti

Zerbait kostatzen bazait asignatura bat adibidez

  1. ·         Saiatzen naiz
  2. ·         Ez zertarako?
  3. ·         Batzutan

Suspenso asko edukita nire jarrera ikasketetan

  1. ·         Saiatua da
  2. ·         Ez zertarako?
  3. ·         Ez dauzkat suspenso asko

Batzutan nire burua engainatzen dut

  1. ·         Badakidala esaten naiz baina ez dakit
  2. ·         Uste dudala aprobatuko dudala
  3. ·         Uste dudala ikasle ona naizela

Eskolan errespetuz egoten naiz

  1. ·         Beti
  2. ·         Batzutan
  3. ·         Ez denak nazkagarriak dira eta

Ikasketetan saiatzea

  1. ·         Alperrikakoa da
  2. ·         Ikasi beharra daukat kurtsoa gainditzeko
  3. ·         Nire gurasoek esaten didatelako ikasten dut

 

Comentarios

Entradas populares de este blog

ANE BURUGOGORRA DA

DABIDEK NAHIKOA DA ESAN DU!

Enekok txingurriak dauzka sabelean!